15 June 2013

SUPĂ CREMĂ RAW VEGANĂ de AVOCADO & ZUCCHINI


Îți zic și ție ce i-am zis și lui Brăduț acum 15 minute: am descoperit gustul Paradisului! Nu am cu ce altceva să asociez ca să descriu mai bine supa cremă de avocado și zucchini. Durează 5 minute să o faci și este 100% raw vegană.

Ai nevoie de 2 zucchini, 1 avocado, apă, zeamă de la o jumătate de lime, sare, piper și boia dulce. Opțional, poți adăuga smântână vegetală sau nu. Toată operațiunea constă în curățarea celor două ingrediente principale și mixarea lor în blender cu restul componentelor - sare și boia pui așa, de gust, un prăfuleț. Piperul pătrează-l d epresărat când servești supa, dă bine la aspectul fizic.


Atât, atâtica, nimic mai mult. Când ai supa cremă o pui în bol/castron/farfurie/pahar și o mănânci (cu sau fără smântână, cu sau fără pâinică indiană Kulcha, de exemplu). Cine zicea că e greu să gătești raw vegan?


5 comments:

Maria said...

Imi place tot mai mult directia in care o ia blogul tau: tot mai natural, tot mai sanatos :)

Elena Stanciu said...

Ești drăguță, Maria. Blogul urmează natural stilul nostru de viață.

Speranta Rose said...

Astazi am facut si eu bunatatea de supa :) a doua portie am schimbat-o putin i-am pus o rosie, un catel de usturoi, turmeric si putin oregano... Am servit-o cu cimbrisor proaspat :) minunata idee... Te imbratisez cu drag... Si-ti multumesc! Ah si inca ceva...am si eu acasa tot un Bradut:) zi frumoasa si senina! Imi place tare de tot blogul tau!

Elena Stanciu said...

Ce ma bucur ca ai ajuns la doua portie si ca ai adaptat-o. E ceea ce imi doresc, ca oamnii sa inteleaga ca gatitul poate fi o joaca frumoasa si ca nu intotdeauna trebuie s ne poticnim in retete fixe si cantitati exacte. Salutari calde tie si Bradutului tau, saru-mana de aprecieri.

Anne said...

Am facut-o si eu, adaugand ceapa verde, usturoi si nucsoara, care imi place tare mult, si fara boia. Foarte buna! Mergea si smantana, dar nu am avut de caju, asa ca nu am pus.