06 August 2010

Asa, da!

Am descoperit un magazin foarte dragut la piata 1 mai. Un altfel de magazin din coltul blocului. Suficient de mic incat sa nu pierzi o viata pana gasesti ce-ti trebuie. Destul de mare incat sa te poti aproviziona cu produsele de baza.

Dupa ce am vazut pe rafturi tot soiul de ingrediente exotice (diverse condimente, muraturi, seminte etc.), am aflat ca patronul este sirian. Un patron bun, un om care cu siguranta traieste din afacerea asta, nu spala doar bani. Zic asta pentru ca pe langa diversitate si curatenie, omul mai are si niste angajate extrem de amabile, fara a fi pushy (stiti genul ala care-ti sta in coasta, doar, doar o sa te convinga sa cumperi ceva).

Top of the top, insa, mi-am gasit madlena la ei:

Magazinul se numeste "Asa, DA!" si nu pot decat sa fiu de acord.

PS: dezavantajul major, venit tot din obarsia patronatului, este ca nu comercializeaza tigari si alcool.

3 comments:

Andra Ilias said...

unde e, mai exact, magazinul?

Elena Stanciu said...

Cum te uiti la piata, la parterul blocului din stanga este un Sensi Blu, treci de el si un pic mai incolo este acest magazin. Stai prin zona?

Andra Ilias said...

nu, lucrez prin zona.
tx. o sa ma duc sa vad.