18 July 2009

Adio, French Bakery


Desi a fost unul dintre motivele pentru care m-am mutat in apartamentul din Campineanu si am cumparat de la ei de zeci de ori, declarandu-ma fan al produselor pe care le comercializeaza, am gasit doua motive suficient de puternice sa-i scot de la inima.

Primul este ca am aflat secretul: se pare ca painicile nu sunt proaspete, sunt din acelea congelate, pe care le baga la cuptor cateva minute si le transforma in "minuni".

Al doilea este ca am gasit o reteta simpla, am testat-o si in 30 de minute pot sa am painici cu seminte. Chiar proaspete!

Puteti incerca. Aveti nevoie de: o tava (cea din dotarea initiala a aragazului e perfecta), hartie de copt, faina, praf de copt, un ou, iaurt proaspat, sare, zahar, seminte.
Ce trebuie sa faceti:
1. Bateti un ou cu o lingurita de sare si una de zahar si cu 300g de iaurt. Daca aveti mixer in casa, va recomand sa-l folositi, sa nu va chinuiti cu telul.
2. Cerneti 300g de faina si un pliculet de praf de copt intr-un castron. Deasupra turnati compozitia obtinuta la pasul 1 si amestecati pana abtineti un aluat moale.
3. Acoperiti fundul tavii cu hartie de copt.
4. Cu o lingura umeda luati din aluat si puneti in tava gramajoare de aluat, presarand apoi pe deasupra seminte. Dupa preferinta, gasiti in comert de mac, susan, floarea-soarelui.
5. Lasati la cuptor, la foc potrivit (eu il setez la 200 de grade) timp de 20 de minute.

Atentie mare, insa, ies foarte bune si consumul excesiv dauneaza grav siluetei!

No comments: