15 June 2011

Reţetă de îngrăşat

Regulile de bază ale unei cure eficiente de îngrăşare sunt următoarele:

- mergi în vizită la rude cât de des posibil; mamele şi soacrele sunt în top - nu are nimeni mai mare grijă decât ele să îţi pună pe masă şi de aia, şi de ailaltă.
- fii o fată bună şi nu refuza niciodată nici măcar un pahar cu apă. Tot ce ţi se oferă, mănâncă repede, cu poftă şi în cantităţi uriaşe - ca şi cum ai fi sigură că din momentul în care te opreşti nu o să mai ai nicio altă ocazie să guşti mâncare.

Uite eu, de exemplu, sunt dovada vie că funcţionează. Am venit la mama de trei zile şi deja mi s-a rotunjit burtica. Cântarul încă mi-e prieten bun şi nu-şi mişcă acul de unde mintea mea a setat că se află greutatea ideală. Pun pariu, însă, că peste o săptămână o să-l urăsc de moarte şi o să ne despărţim în termeni deloc amiabili.

Ca să înţelegi şi mai bine, iată meniul de azi după-amiază (să-i zicem early supper menu):


Patru sărmăluţe în foi de viţă proaspete (foile de viţă de vie, adică, au fost culese chiar azi din curte, nu luate din borcan) şi un ardei umplut. Sărmăluţele le-am stropit cu lapte bătut.



Un pahar cu lapte bătut şi o brioşă cu ciocolată şi căpşune - ambele homemade de mama şi respectiv de subsemnata.


Cireşe de iunie roşii, dulci şi muuulte ca să recuperez că de doi ani nu am mai gustat aşa minunăţii.


No comments: