21 May 2013

PASTE COLORATE

Colorate pentru că le-am ales eu fusilli tricolore, dar mai ales pentru că le-am garnisit cu verde mult natural.


Am comis voioșenia asta de farfurie cu broccoli, ciuperci (pleurotus și champignon), kale, o ceapă mică roșie tocată mărunt și doi căței de usturoi. Am călit în tigaie legumele astea toate 3-4 minute, nu am vrut să le omor de tot și să le înmoi inutil -- mai ales broccoli, care este atât de bun când este crocant.


Separat am fiert pastele și toate cele și-au găsit calea înspre farfuria de care pomeneam mai sus. Am vărsat și un picuț mic, mic de brânză rasă peste porția lui Brăduț.



2 comments:

MLupu said...

si pe astea le-am facut saptamana trecuta, doar ca am pus fettuccine si un pic de cascaval pe deasupra... nebunie (*_*)

Elena Stanciu said...

Da, și eu am ras Cheddar pe deasupra porției lui Brăduț și cică au fost bune tare :-).