05 August 2009

Supa crema de legume


Se poate 100% natural! In plus, cred ca doar piureul de cartofi sa se prepara mai usor decat o supa crema de legume.

Ce am folosit: o telina, trei cartofi mici, trei morcovi, o ceapa mica, un borcan de mazare, sare, piper, oregano, maghiran.

Ce am facut:
Telina, cartofii si morcovii i-am curatat, spalat si taiat cubulete. I-am pus la fiert.
Dupa vreun sfert de ora am pus si ceapa, curatata si taiata in doua si dupa inca vreun sfert de ora am pus mazarea.
Au fiert toate bine bine, le-am scos din supa - pe asta am pastrat-o intr-un vas.
Am pasat totul, exact cum pasez cartofii pentru piure si apoi am pus mixerul la treaba ca sa se omogenizeze bine, adaugand cate putin din supa in care au fiert legumele.
La final am pus sare si piper dupa gust si cate un strop de oregano si de maghiran (din pliculete, nu va faceti iluzii, nu am ghivece pe balcon in care sa cresc asa ceva).

Arata cam ciudat de la mazare, culoarea nu e chiar imbietoare. Asa ca am pus o lingura de smantana in farfurie, am amestecat si m-am riscat. Ah, si ce bine m-am riscat!