17 October 2009

Leapsa

Am incercat prima oara sa ma fofilez, poate nu a fost frumos dar vad ca premiul tot ajunge la mine. De data asta nu mai zic pas si urmez instructiunile:
1. Afisez premiul, iata-l:


2. Spun frumos multumesc celui care mi l-a acordat.
3. Il dau mai departe - aici am o problema ca regula zice 10 bloguri, ori eu nici macar nu citesc atatea, d-apai sa mai si apreciez. Nu cred ca se supara nimeni daca pun pe lista doar pe Bradut, Ramona, Vlad, Laura si pe Vanatorul de Povesti.
4. Ii anunt pe fiecare dintre ei ca au primit un premiu.

2 comments:

Unknown said...

Sa-ti fie de bine :)

illa said...

Multam pentru onoare! Este primul semn de valoare acordat playground'ului meu, cu atat mai mult cu cat vine din partea ta care ma stii cap - coada, deci nu am cum s-o dau cotita;
si cum functioneaza leapsa? trebuie sa fac si eu asemenea, cu 10 blogi?