28 September 2011

M-am îndrăgostit!

Nu de alt bărbat, nu există altul înafară de Brăduţ. M-am îndrăgostit iremediabil de salata verde. De când am încercat-o pe cea thailandeză, cu care am asortat puiul cu susan. Mi s-au deschis ochii şi mi-am dat seama că trăiesc în Paradis: multe, multe feluri de salată verde. Mai mică, mai mare, mai moale, mai crocantă, mai închisă sau mai deschisă la culoare. Tarabele din piaţă şi rafturile de prospături din supermarketuri sunt pline de verde. Şi mie îmi place verdele

Luată de valul amorului, am umplut astăzi coşul de cumpărături cu pungi şi punguliţe care mai de care mai pline de clorofilă. Le vroiam pe toate, să le ronţăi până la ultima frunzuliţă şi să mă umplu de sănătate. Ceea ce s-a şi întâmplat: 4 feluri de frunze verzi, un pumn zdravăn de pătrunjel, ardei gras roşu şi galben, castravete. Un lighean de salată a ieşit, pe care l-am împărţit la doi şi n-a mai rămas nicio fărâmă. 


Sigur, am asezonat salata cu nişte chifteluţe. Ca să nu mi te urci în cap că alea nu-s sănătoase, îţi spun că erau din carne de pui, mult pătrunjel şi morcov ras şi nicun pic de ceapă. Mie mi-au părut foarte light; lui Brăduţ cam dubioase - mai mult ca sigur pentru că erau light.

Promit că data viitoare când merg la cumpărături o să iau tot ce găsesc verde, să pozez şi să-ţi arăt. Sigur o să te indrăgosteşti şi tu.

No comments: