12 September 2011

Suflet pentru Hrană Dinner Party în Chiang Mai


Îmi place mie să-i zic Dinner Party. A fost, mai degrabă, o adunare informală şi oarecum spontană - două cupluri de români aterizate în aceeaşi săptămână la Chiang Mai se cereau a fi măcar un picuţ sărbătorite.

S-a cântat la chitară. Ba nu, la două chitare - în 80% din cazuri, Bobby şi Brăduţ au reuşit să se coordoneze. E un procent bun având în vedere că unul e profesionist, iar celălalt a pus prima oară mâna pe chitară acum 8 luni.


S-au degustat şi bunătăţile mele, într-o măsură mai mică, pentru că invitaţii luaseră cina înainte de a ajunge la noi. Greşeala mea că nu am bătut mai mult toba despre ce bine gătesc şi cât de plină va fi masa.


La categoria uşor şi sănătos am avut salată. Cumva orientală, dar nu chiar. Cartofi şi ouă fierte, în rest legume crude: morcovi, ardei, roşii, conopidă, ceapă, măsline verzi. Adaugi peste toate astea sare după gust, puţin ulei de măsline (de seminţe de struguri în cazul meu - abia l-am cumpărat, este foarte bun) şi amesteci bine.


La categoria mai răruţ, că-i mai greuţ: ciuperci cu smântână şi usturoi. Fierbi ciupercile, le arunci în blender împreună cu doi căţei de usturoi tocaţi mărunt, o lingură de smântână şi una de ulei măsline/struguri. Dai drumul la blender la viteză maximă şi într-un minut ai gata această gustărică magică.


În aceeaşi categorie a intrat şi salata de vinete. Cu ceapă tocată, neapărat. Bun, "ca acasă" mi-a spus Gabi, care locuieşte de 3 ani la Bruxelles şi nu are prea des ocazia să se înfrupte cu aşa delicatesă.


Muffinele, ah, muffinele! Nimic de comentat aici, că ţi-o fi ajuns de câte ori am scris despre ele. De data asta am făcut două tăvi, să fie, cu banane şi cu ciocolată (cacao şi fulgi de ciocolată albă, de fapt).


2 comments:

Gabi said...

Confirm bunatatile de mai sus...si ca deja mi-e dor de ele :)

Elena Stanciu said...

Multumesc, Gabi! Sunteti bineveniti oricand, mai ales daca apareti rupti de foame :))))